Jak změnit jméno na vstupence

20. listopadu 2018

Nemůžete se dostavit na koncert? Někdo z vaší skupiny onemocněl? Prodali jste vstupenky? Zde najdete informace o tom, jak změnit jméno na vstupence.

Objednávky, které již byly uhrazeny, nelze podle našich VOP stornovat. Pokud se Vy nebo někdo z Vaší skupiny nemůže zúčastnit koncertu, na který máte zakoupené vstupenky, je možné změnit jméno na vstupence (jedenkrát bezplatně pro každou vstupenku).

1. Jméno na vstupence můžete změnit sami

Pokud jste si vytvořili účet na listocheck.sk (nebo listocheck.cz) a máte v sekci Moje vstupenky přehled o svých zakoupených vstupenkách, stačí v této sekci změnit jméno na každé požadované vstupence. Přihlaste se do svého účtu na listocheck.sk (nebo listocheck.cz) a v sekci Moje vstupenky klikněte na "změnit jméno" při každé vstupence, na níž si přejete změnit jméno. Jedna taková změna na vstupenku je bezplatná. Pokud si přejete změnit jméno i podruhé, akce bude zpoplatněna částkou 10 Eur (250 Kč).

2. Pokud jste si účet nevytvořili, napište nám na support@listocheck.sk nebo support@listocheck.cz

Změníme jméno na vstupence za Vás - dejte nám na support@listocheck.sk (nebo support@listocheck.cz) vědět číslo Vaší objednávky a jaké jméno nahradí jaké. Z bezpečnostních důvodů je třeba, abyste o změnu jména požádali z té emailové adresy, která byla použita při objednávce vstupenek.

3. Co s FanTiketmi? Je třeba vytisknout nové vstupenky?

FanTikety se změněným jménem již nebudou zaslány poštou. Pro vstup na akci si vytiskněte PDF vstupenky z emailu, nebo stačí ukázat QR kód ze vstupenky na displeji Vašeho mobilního telefonu